Skolebus/skolekort

Det er busselskabet Pletten, der kører den lokale skolebus, som vi deler med Frederiksværk Skole.

For de elever der IKKE er på denne busrute, er der mulighed for at købe et skolekort til Movia, som kun kan benyttes til Moviabussen og lokalbanen.

For de elever der ikke har mulighed for at blive betjent af nogen af ruterne, er der mulighed for at bestille et Movia skolekort og evt. tage toget til Melby station.

De steder på ruten hvor busserne overlapper hinanden, er der mulighed for at vælge, om man ønsker at benytte den ene eller den anden kort/busløsning.

Begge buskort/skolekort løsninger koster 590,00 kr. for 2023/2024 for hele skoleåret, (det er for dem der IKKE er berettiget til frikort, se vedhæftet skrivelse om reglerne herfor)

Kort skal bestilles på kontoret eller Aula til Charlotte G. Nielsen og bliver udleveret herfra mod betaling. (kontanter eller mobilepay 642185)

Der er mulighed for at købe enkeltbilletter på kontoret til 10.00 kr. pr. tur.

For jer, der allerede over sommerferien ved, at I har brug for et buskort, af den ene eller den anden slags, vil det være en stor hjælp hvis I bestiller det i forvejen og skriver en besked i Aula til Charlotte G. Nielsen.

For Jer der bor på strækningen hvor begge busser kører, har jeg brug for, at I melder tilbage om hvilket kort I ønsker. (Der er ca. 5 dages ekspeditionstid på skolekortet til Movia og tog)

Jeg skriver til hver enkelt familie i Aula, når der er buskort/skolekort der kan afhentes på kontoret.

Skolebus 2023-2024.pdf

Skolebusplan 2023-2024.pdf